یار و همدم پدر

یار و همدم پدر               20/10/1390

خدایا دختری دردانه دارم                       انیسی،مونسی،گل ،خانه دارم


خدایا شاکرت هستم شب و روز                عطا کردی مرا یکدخت دلسوز


چگونه پاس دارم این عنایت               زبان الکن،قلم عاجززاوصاف حکایت


درست است با منی تا آخرین دم             سر تعظیم فرود آرم، شوم خم


ز بَدو خلقتم تا روز رحلت                        گناهم بیشمار،من غرق محنت


بسی الطاف تو باشد امیدم                        بدین رحمت مرا دادی نویدم


چرا که بنده ای هستم بزهکار                   زناشکری خود هستم بدهکار


کند جوهردِرو درهر دو عالم                     چوتنها اوست، احوالپرس حالم


اگر تندی کنم با او ، بخندد                         درغم را به روی من ببندد


چوگل خندد بهر کاری که دارم                    نهد مَرهَم مدام بر حال زارم


کشد بار پدر را سخت بر دوش            پس از انجام کار بنشسته خاموش


کجا، کِی من ثناگویش بگردم            که او گرماده است بر جسم سردم


همی خواهم زرحمان ورحیم من         بُود خوش بخت و سالم از سروتن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد